Elwing6 merhaba ben gidiyorum yaklaşık 6 aydır kontollerim Fırat hocada çok memnunum allah izin verirse doğumda orda olucak Şuana kadar herhangi bir sıkıntı yaşamadık ne doktordan ne hastaneden önceki olan olayı bende biliyorum ama hemen hemen her hastanede olabilecek durumlar allah yaşatmasın