Herkese hayırlı akşamlar. 34 hafta 6 günlük hamileyim. İlk kim sezeryan olduğu için buda sezeryan olacak. Yaklaşık bir iki saattir kasık ve karın altı ağrılarım sık sık ilerliyor vücudum da halsizlik var sabahtan beri bebek hareket ettikçe vajinam yerinden çıkacak gibi bir his oluşuyor ve ayrı zaman da da ishal im var kızlar sizce ne yapmalıyım? Böyle bir durum lâ karşılaşan var mı?