busbus222_ 11 hafta çift yumurta ikizlerine hamileyim e haliyle beslenme konusunda yetemeyebilirim sizce mama makinası almalımıyım veya ekstradan bunu da al işine yarayacak diyebilen var mı???
ezgi1610 busbus222_ ben mama makinesi değil ama mama suyu seçeneği olan çay makinesi aldım suyun soğumasını vs beklemek gibi bir dert olmaması için
busbus222_ ezgi1610 aa o da mantıklıymış peki siz ikizleri emzirdiniz mi bi süre yoksa hemen mamaya başladınız mı
ezgi1610 busbus222_ henüz doğum yapmadım ☺️🌸 çevremde görmüştüm mantıklı geldi mama makinesi de fiyat olarak yüksek gelince böyle bi seçeneğe başvurdum 😊
mertrugs busbus222_ öylede bez gibi olandan aldım kablolu. Biberonu içine koyuncu ısınıyor. İkizlerle zorlanıcaz illa ki Rabbim yardımcımız olsun inşallah sütümüzde olurda mama az alırlar
busbus222_ mertrugs iyi yapmışsınız evet ya Rabbim bütün ikiz annelerinin yardımcısı olsun inşallah sütümüz de bol bol olur inşallah ben illa ki mama desteğinde bulunucam da dıymazlarsa falan ama emzirmeyi çok istiyorum
ezgi1610 mertrugs merhabalar nereden aldınız birde kullanımını denediniz mi güzel mi çok fazla reklamlar çıkıyor benim karşıma fakat markası vs olan ürünler değil güvenemedim o yüzden yoksa çok pratik gözüküyorlar
mertrugs busbus222_ mama ne düşünüyorsunuz ben oğlumda Aptamil almıştım bundada aynı alıcam sanırım. Doğum ne zaman
busbus222_ mertrugs o konuda da kararsızım ilk oğlumda sma kullandım bir dönem ve bunda bilmiyorum sma toplatıldı zaten o yüzden aptamil olur die düşünüyorum şu an 11 haftalık olduğum için doğuma kesin bir şey demedi doktorum
mertrugs ezgi1610 bime gelmişti oğlumda onda almıştım ama Trendyolda falanda var siyah bez gibi mama ısıtıcı yazınca çıkıyor 😊
mertrugs busbus222_ daha zamanda çok varmış. Mama sıkıntılı ya hepsinde Bir sorun çıkıyor inşallah ,😏😔
busbus222_ mertrugs aynen öyle ben mamaya bulaşmak istemiyordum hep emziricem diyodum büyük konuşmuşum bi öğrendik ki ikiz 🤣🤣🤣
mertrugs busbus222_ bendede öyle oldu ilk oğlum 4ay zar zor emdi bunu emzirmeyi çok istiyordum. Yinede rabbim bol bol süt versin inşallah yine emzirelim mamayı az verelim