denizhelensarpberat Haftadayım bazsn gayet iyim bazen de gereksiz yere başım ağrıyor ua baş ağrısı cidden illet bisey bol su da içiyorum
zeynepyldrm_07 denizhelensarpberat normal canım bende 3 ve 4 aylıkken çok baş ağrısı çekerdim sürekli başım ağrırdı hastaneye gitmiştim doktor normal hamilelikte sıklıkla baş ağrısı olur demişti