bsrm benim bebeğim de 32 haftalik doğdu, hangi biberon ucuna alisti ise o biberonun silikonlu kısmını göhsünüze tutturun bu şekilde alisiyorlar emzirme danışmanı almistim artık kafayı yemek üzere idim habire sahip vermekte çok zorlanıyorum bu şekilde yaptik ve başardık tabiki tekte değil ama azar azar alışıyor ins sizinde bebeğiniz alışır