sudeli4 birazbilgi ilk çocuğumda çok pahalıya kaçmamış ve hüsrana uğramış biri olarak eğer ilk çocuğunuzda mutlaka kaliteli iyi bsey alın derim. Biz ilk bebekte prego almıştık ve tekerinde süspansiyonunds sürekli sorun yaşadık 2 kez garanti gördü 2. Garantide iskelet sisteminizde değiştirdiler ama bu kez daha dayanıksız sorunlu bi araba oldu dhaa da uğraşmadık yani tekerleri değişse bile hep takılma oldu. Şimdi 2. Ye hamileyim Kraft Kenya aldık çok sağlam konforlu güzel bi araba. Slide modelini almaya diye gittik orda Kenya olanı aldım. Postta açmıştım kullanıp memnun kalanların yorumları var bakabilirsiniz. Ama biraz daha yüksek hi bütçe ayırmak isteseydim bagi neo 2 Nin üst modelleri var onları alırdım açıkçası kratfın pusetli takım hali baginin tek başına pusetsiz fiyatıyla aynıydı bayiye pusette ekleyince çok yükseliyordu hem fiyat hemde kalite olarak çok beğendik biz Kenyayı . Keşke ilk çocuğumda Kraft marka araba alsaydık şimdi 2. Çocuk iicn ekstra masraf etmezdik 3. Yılda ciddi artmış arbalar
Kakulelipasta birazbilgi eğer bütçeniz varsa ve ömürlük birşey isterseniz kesinlikle inglesina electa tercih edin. Hem bebek için hem sizin için konforlu. Puset takılabiliyor, çift yönlü koltuğu var, kumaş kalitesi çok iyi ve en en önemlisi aşırı hafif.
Ziyangillerrr_ birazbilgi Prego mios premium alabilirsiniz harika bir bebek arabası ya da prego arteon
babynrcn Ben Kraft Dakar düşünüyorum yeni çıkmış kolay kapanıyor hafif benim için tek eksi yanı oturma yeni çıkıp yön değişiyor ama oda büyük bir sıkıntı değil öenmli olan hafif olması tek elle kolay açıp kapayabilmem beş nokta emniyet sistemi manyetik
cagla1107 babynrcn ay ben bugün aldım albebekten 27 ye aşırı güzel duruyor tek elle kapanması falan aşırı kullanışlı
prs_99100 Maxi cosi kullanıyorum gerçekten aşık oldum arabaya hafif ve çok kullanışlı saydığın tüm özellikler var