37 haftalık hamileyim karnım sertleşiyor dört gündür ve 2 saat kadar geçmiyor daha önceki doğumlar sezeryan suyum nişan gelmedi şimdi de vajinada ağrı hissediyorum Sancım yok ama sertlik aşırı derecede var Ikı gün önce hastanedeydim doktor kasılmada olabılır dedı bu durumu yaşayan varmı