annebebeklik bende de 30. haftam da su fazlalığından dolayı takip yapalım dediler açlık iyi de tokluk biraz yüksek çıkıyor şu anlık diyet yapıyorum ayın 14’ünde Perinatoloji randevum var bakalım ne diyecekler. Bana yatış verdiler ama iki evladım daha var o yüzden hastanede yatamadım insülin değerlerimi kontrol edeceklerdi