ysmen bende 2 kez kimyasal gebelik geçirdim şuan yine gebeyim ama bu sefer öncesinde tıbbı genetiğe gidip kan pıhtılaşması testi yaptırdım pıhtılaşma çıktı önlem amaçlı kan sulandırıcı hap ve folbiol kullanarak hamile kaldım keseyi gördüm inşallah sağlıklıdır sizde gebelik öncesi gereken testleri yaptırıp önlem alarak gebeliğe başlamanızı tavsiye ederim iyi bir perinatolog eşliğinde ayrıca gebelik planlıyorum dediğiniz zaman gerekli bütün testleri yaptırmalarını isteyiniz Allah’ın izniyle kimyasal gebelik sonrası sağlıklı hamilelik geçiren çok insan var