feyzaymn Kızlar bir iki haftadır kasık ağrım var ama iyice arttı doktor bugün 2 cm açıklığın var kafası iyi basıyor dedii ama kasık ağrım çok fazla ya doğum belirtileri mi az mı kaldı gerçekten doğuma. 🥹