Kızlar 27+5 haftalık hamileyim karnım sürekli sertleşiyor son bir kaç gündür herhangi bir ağrı yok neden oluyor acaba yaşayan var mı ? Hafta başında kontrolüm vardı doktor herhangi bir risk görünmüyor rahim kısalığı yok erken doğum riskinde yok dedi ama tekrar gitmeli miyim sizce