Kızlar 16 haftalıkken normal kontrole gittim ve doktorum çok güzel detaylı baktı herşeyi bana tek tek açıkladı cinsiyet içinde kız dedi ama 1 ay sonra gel netleşir dedi zaten 1 ay sonra detaylım olucaktı ben dayanamadım tabiki 2 gün sonra oturduğum ilçedeki doktora gittim kesinlik için doktor çok sert davrandı bana kızdı neden geldin dedi bizim cihazlar çok kötü dedi kalp sesini bile zor duyuyoruz biz dedi yani Baya azarladı beni bende cinsiyet içln geldim dedim😂😂erkek dedi gitti koltuğuna oturdu bende kız ihtimali vardı dedim yok erkek bu bebek dedi zaten bana artık gelme git sana daha detaylı bakarlar dedi ben şok😂valla neye inanayım ben şimdi