Arkadaşlar bebeğim henüz beş günlük işitme testine girdi iki kulağı da kaldı. Sinyaller zayıf dediler takip istediler. Genellikle böyle olur bebeklerde dedi doktor ama çok korkuyorum sürekli ağlıyorum sütüm kesilir diye korkuyorum. Aynı şeyi yaşayan var mı aranızda? Gerçekten genelinde olabiliyor mu yoksa risk var mı gerçekten?