slnseymax Eylül gibi doğum olucak inşallah cinsiyet kız isim önerirmisiniz ? Benim aklımdakiler şunlar ama bir türlü şu kesin diyemiyorum 🫣 Eylül mira duru Defne Beril Almira
slnseymax Meral_56 hahaha ikizler burcu pbomlemi bendeki iki isim seçeyim diyorum bu sefer de bir tanesi boştan yere kalıcak 🤓😂
Meral_56 slnseymax ayy ben de ikizler burcuyum çok zor ikizler olmak😄 Ama Duru diyorum ben ya Duru nun anlamı daha güzel sanki 🤍 iki isim düşünmez misiniz?