nurmom_ 35 haftalık olduk bugün 26. Haftadan beri erken doğum riskim vardı bugün muayenede doktorum sezaryen yerimin inceldiğini söyledi başına böyle bişey gelen var mı kaçıncı haftada doğum gerçekleşti biraz panikledim
saadet2308 Benim oldu canım 2. Gebeliğimde incelmem meydana geldi ciğer geliştirici iğne yaptılar 36 da sezeryan oldu şükür sağlıklı doğdu küveze falan girmedi beraber odaya çıktık
nurmom_ saadet2308 Çok sevindim sizin adınıza🌸Peki incelme 36. Haftada mı oldu yoksa önceden başlayıp doktor o haftaya kadar mı bekletti
snltgc nurmom_ sizin iki doğum arasında ne kadar zaman var ? Benim dr ikinci sezeryan olacak korkuyorum biraz
nurmom_ snltgc Yok hiç korkmayın inanın sadece sağlıklı bir şekilde kavuşmaya odaklanınca sezaryen korkusu kalmıyor
saadet2308 nurmom_ 34. Haftaya kadar özel okulda çalışıyordum (öğretmenlik ) ayaktaydım yani onun dışında öyle ağır işlerim yoktu walla günlük işler yani birde ilk çocuğumla arasında 4 yıl vardı
nurmom_ saadet2308 benim zaten erken doğum riski vardı uzun zamandır yeni yeni normal tempoya dönmeye başladım
nurmom_ nur_say Yani doktorum acil bir durumdan bahsetmedi şu an için ama önümüzdeki hafta kontrolde ne olur bilmiyorum umarım zamanını bekler