Kızlar fobim yüzünden hiç gitmedim ağrım sızım yoktu çünkü. Ama Suan ilerlemiş bir çürüğüm var hamilelikle beraber sağ tarafımla çiğneyemiyorum sinire geliyor sanırım bayağı acı yaşıyorum.
Gitsem doktora tedavi yapılıyor mu? Kanal olacak büyük ihtimal. 6 aylık hamileyim.