1melekannesi3858 Kızlar nasıl hissediyormusunuz yoksa bazen hissedip bazen hiç mi hissetmiyonuz nasıl hareketler
tortillam_ 1melekannesi3858 bu haftada yeni yeni 19. Haftada daha bariz hissetmeye başladım. Ayırt edememiştim ama içimde huylanma gıdıklanma şeklinde hissediyorum. Ayakları içerde mi nedir içe doğru hareketleri falan var
kilicoz 1melekannesi3858 bn de 18/3 bugun ara ara ufak vuruşlar hissediyorum sanki üst üste olmadığı için tam da emşn olamıyorum ben de 2.gebeliğim 16 hafda dan bu yana sanki hissediyorum
1melekannesi3858 ozturkkpnar bende ayni bazen hiç hissetmeye biliyorum normaldir degilmi bide hissettiğimin hala bebek olduguna da emin olamıyorum ya 🫠🤣
ozturkkpnar 1melekannesi3858 bu haftalarda duzenli bir hareket beklenmiyor zaten cogunlukla uyku halinde oluyor bebis, seyirme gibi gıdıklanma gibi cok hafif hisler gucu yok suan annesi 🥹
1melekannesi3858 tortillam_ gıdıklama bendede oluyo ben bebek mi ayırt edemiyorum ben böyle kayma felan oluyo mu aceba
tortillam_ 1melekannesi3858 onu anlamıyorum da beni gıdıklıyor gibi. Açtım az önce yemek yedim hemen içimde bir hareketlenme oldu huylandım. Birde tuvaletim geliyo öyle oldukça. Kızımda tekle olmuştu bu oğlan gıdıklıyor sıpam içerden.
1melekannesi3858 tortillam_ amin inşallah bı kızım var benimde buda kız gibi dedi doktor da bilmiyorum🤣🫠
1melekannesi3858 kilicoz ay hayırlısı inslalah bende erken hissettim ama bazen olmadığı için bbeek hareketi mi degilmi ayırt edemiyorum
1melekannesi3858 ozturkkpnar ay sorun olmasın da tek ufak hareketler olsun canım benim 3 düşük yaşadım.o yüzden hep bı tedirginim şükürler olsun bı kızım var da 2.5 yaşında
ozturkkpnar 1melekannesi3858 ayni sureclerden gecmisiz benimde 2 dusuk sonrasi 1 oglum oldu 35 aylik simdide kız bekliyoruz nasipsez Saglikla kucagimiza alalim insallah 🙏
bsra_ylmz61 Bende tam hissedemiyorum daha ya arada Bi yanlarda gıdıklanma oluyor bazen gobek deliğinin yanında toplanma hisssj oluyo ama artık hissetmek istiyorum😍🫠
1melekannesi3858 bsra_ylmz61 bende aynı senin gibi hissediyorum o gıdıklama da özellikle sağ tarafta oluyon benim
bsra_ylmz61 1melekannesi3858 bazen sağ bazen solda oluyor hissetmeyince de endise oluyor benim kız kızlar geç hissedilir diyolar 😌
1melekannesi3858 hilalaselll4 ben gidiklanma şeklinde sadece onun harici tam netlik yok sırt üstü yattığımda felann hissediyorum bide aciktigimda bazende hiç duzen yok daha
1melekannesi3858 bsra_ylmz61 aaa doğru mu benimkide kıza benziyo dediler bazen de benimm gobek deliğinde oluyo özellikle sırt üstü yatınca
1melekannesi3858 bsra_ylmz61 ilk gebeliktede 20 23 haftaya kadar net hissetmedim o haftalarda teknesini hissettim oda iste kız çocuğu tembel oluyo ilkide kizsi nasipse buda kızmış herhalde