umudumzeynep aliceverney bebeğimin kilosu fazla sanırım doktor 3400 dedi🙄bizim burdski hastanedeki ultrasonlarada güven olmuyor gerçi bende gebelik şekeri var ondan dolayı sanırım ikinci hamileliğim ve anladım ki şeker çok zor bütün gebelik sıkıntılarından daha zor bu süreci yürütmek falan stresliyim az kaldı ve hala dikkat etmeye çalışıyorum
Melike3506 aliceverney 36+2 yiz, 16 kilo aldım iştahım her zaman ki gibi istesem de artık fazla yiyemiyorum mideme yer kalmadı bebişten 😂 34+5 de kilomuz 2640 gr dı çarşamba kontrolümüz var bakalım ne kadar olduk
Enfya 15 kg aldım tam 36+1 iz geceleri bel ağrısından uyuyamıyorum bebek artık büyüdüğü için vajinaya baskısı yüzünden yürüyemiyorum son 1 aydır çok zor geçiyor 35. Haftada bebeğim 2.640 gram 46 cm di sizinkiler kaç kızlar 😊
aliceverney tam 36. haftada benim de 2700 gram 48 santimdi, benim de belim çok fazla ağrıyor, ilk doğum olacak doktor normal doğum yapabilirsin dediği için gün vermedi öylece beklemedeyiz