smyyok Aman yok be kızımda 39+3 de kontrole gittim. 3 cm açıklık varmış yatış verdi normali deneyelim diye suni sancı aldım ağrı sızı su gelmesi bile yaşamadım. Nişan da kontrol de geldi. Doktora gitmesem daha geleceği yoktu kızımın. Sezeryan oldum açılma ilerlemeyince. Arkadaşta kontrol de 3cm açıklıkla yatış oldu suyu orda gelmiş. Sancı verdiler ilerlememiş yine o da sezeryan oldu. Oğlu oldu onunda