Dün b good gebelik testi yaptım çok silik çizgi çıktı. Bugün de awox ve predictor yaptım negatif çıktı. Yarım saat önce yine b good yaptım pozitif çıktı çizgi düne göre daha belirgindi. Yaşayan var mı? Çocuğum var sağlık ocağına gidemedim yârın özelde kan versem mi beklesem mi? Pozitif olan 2. Çizgi 10/20 saniye içinde çıkıyor bu arada.