Merhabalar
10 haftalık gebeyim 8. ve 9. Haftaları aşırı zor geçirdim serum ilaç fayda etmedi.
Tansiyonum çok düştü ayağa kalkamadım.bu hafta biraz daha iyiyim tansiyoj baş dönmesi kalmadı. Ama bulantı devam kusma yok.
Özellikle akşamları saat 8 den sonra çok bulantı başlıyor gece yatmadan 1 tanr prilam içiyorum onunla rahat uyuyorum ama her akşam içmem gerekiyor. Bu böyle mi devam eder ne zaman tam düzeleceğim kokular sesler bile etkiliyor.
Bide bazı haftalar azalıp sonra geri başlıyormuş çok gözüm korktu psikoloji kalmadı bulantıyı düşünmekten 😢