Berika23 Kızlar doktorum 2sinden birini seç dedi sizce ne yaptırmalıyım ? Ben fetal dna daha yakınım açıkcası
Pelinn_6506 Berika23 bence fetal dna çünkü ikili tarama testinde kan veriyorsun ve detaylı ultrason çekilmesi lazım ama sıra bulunması çok zor oluyor devlet hastanesinde mecbur kalıp özele gidiyorsunuz bunlarla uğraşacağınıza bence fetal dna daha mantıklı
bmkl Berika23 Ben Fetal dna yaptırdım çok da memnun kaldım, doktorum ikili tarama testinin yanılma payının yüksek olduğunu söylemişti.
allyslife Berika23 ben ikili yaptırdım, fetal dnaya gerek duymadım, sonuç ne olursa olsun gebeliğe devam edeceğim zaten, illa bir test yaptırmam gerekiyorsa da ikili olsun dedim özelde 950₺'ye yaptırdım.
ozturkkpnar Berika23 kafamin rahat olmasi icin fetali sectim ve cok sukur temiz geldi. %99 luk oran gercekten kafa rahatligi imkaniniz varsa bence ikili ile ugrasmayin hic derim her kontrol ayri bir stres zaten
Berika23 Pelinn_6506 ya bende öyle düşünüyorum ama yinede tecrübeli olanlardan bir öneri istedim teşekür ederim canım 🥰
Berika23 allyslife tabiki herhangi bir sorun olursa yinede aldırmam cinsiyet filan öğreniyorsun ya daha cazip geliyor bana
Berika23 ozturkkpnar Bencede bende fetal yaptırcam doktor ikilide sorun görürse yinede fetal dna yaptırsın dedi
senaboz24 İmkanın varsa kesinlikikle Fetal dna diyorum.. İkili tarama testi yaptırdım kan tahlillerim riskli çıktı sonuçları 2 ayrı doktora gösterdim biri devlette birisi özelde ikisi de down sendromlu olma ihtimali var dedi günlerim zehir oldu ağlamaktan yemek bile yiyemiyordum. Fetal dna verdim şükürler olsun ki sonuçlarım temiz çıktı