guldursun Merhabalar 27 haftalik gebeyim. İkinci gebeligim. Cok fazla bademcik agrim vardi ve şişti. 2 haftadir tam anlamiyla iyilesemedigim icin bugun doktor antibiyotik verdi. Acaba kullanan oldu mu hiç? İlk gebeliğimde kullanmadigim icin suan korkuyorum.
glnzkrkmz guldursun merhaba haftanız büyük olduğu için kullanabilirsiniz sorun yok.haftanız küçük olsaydı zaten doktor vermezdi
guldursun BKZ öncelikle çok geçmiş olsun umarım geçer ♥️ hamilelikte hastalık gerçekten çok zor benimkisi 1000 lik sabah akşam kullan dedi.