hayat2 melikmira 1000 altını orta risk olarak değerlendiriyorlar o yüzden demiştir doktorunuz bana da 500/1 çıktı fetal yaptırdı
adelajda hayat2 Banada böyle dedi canım bende Salı yaptıracağım inşallah bende hayırlı haberler alırım
bbettymom Benim 1:280 çıktı çok panik yaptım gerçekten bir doktor korkulacak bi değer dedi bir doktor hemen fetal dna dedi yaptırdım fetal dna ben ama çıkması çok uzun sürüyor kafayı yemek üzereyim
aminesanli777gmailcom Bugün benimde kendi doktorum değildi olasılığı yüksek dedi aklım gitti yarın kendi doktoruma gidicegim yani 2 tarama var 3 var demedi anlamda veremedim. İnşallah sagliklifir bebeğim