pnr54e Haftadayım bugün doktor kontrolüm vardı ve doktor kanala girmiş dedi şuan çok korkuyorum kanala girdi diye doğum hemen olurmu her an gelebilir dedi cumartesi gününe sezeryan planlamıştık şimdi korkudan her an suyum gelicek gibi hissediyorum
Pelinn_6506 pnr54e 36 dan sonra zaten her an gebelik beklenilir canım normal olması daha iyi değil mi sezaryen istiyorsun sanırım
efnanss Haftaya 35 olucam zor bi hamilelik geçirdim artık dogurup hamilelikten kurtulmak istiyorum ama korkuyorumda o yüzden bende şurada cevapları bekleyeyim
pnr54e efnanss aynen bende hem artık çok zor geliyo kurtulmak istiyorum hemde çok korkuyorum Allah yardımcımız olsun
lmf26 Ben de yarın 36 giriyorum ve bu hafta baskı aşırı arttı kanala girmiş olabilir yarın kontrolümüz var. O yüzden cevapları merak ediyorum 🌸
feyzaymn Bende öyleyim 37+2 geçen hafta 1 cm açıklık var dı bu hafta 2 dedi kafası basıyor dedi ve ağrım çok fazla kasıklarımdaa