Hangisi hayırlıysa o olsun.. bence normal doğum da sezeryan da tabiki hangisi olursa olsun zorluğu olacak içimizden bir insan çıkartıyoruz sonuçta 😂😄 kimi normal doğum sonrası çok sıkıntı çekebiliyor, kimş sezeryan sonrası... kimisi de iki durumda da hiç zorluk çekmeden ayaklanıyor.. doğum kararı anneye aittir, kimse karışamaz kimseye laf söylemek düşmez bence🤗 hele ki sezeryan kararı verenleri eleştirenlere tahammül edemiyorum.. normal doğuran anne oluyor da seZeryan doğuran ne oluyor acaba 😡 herkes istediği gibi mutlu mutlu sağlıkla doğursun inşallah yaşasın Özgür anneler 😄😄💕💕💕