Belki bilgili birileri ve başına gelenler vardır diye yazıyorum 🤷🏼♀️
bebeklikten itibaren 3gün kuralıyla verdim nerdeyse her şeyi, çok dikkat ettim ve balı çok geç verdim, şimdi 3.5 yaşında bugün bal elma ve kivi yedi (3ünü aynı anda yedi) ve kızarmaya başladı hemen alerji iğnesi yapıldı ama daha önce defalarca hepsini yemişti, şimdi alerjisi çıktı. Çileğe de aynı şekilde olduğunu düşünüyorum.
Şimdi bir şey vermeye korkuyorum ya alerjisi varsa diye, alerji testi yaptıracağız ama onun öncesinde başına gelen var mı bilgisi olan var mı sormak istedim.
Bilgisi olmayanın da bilgisi olsun, ilk başta alerji yapmadığı sonradan yapmayacağı anlamına geliyormuş 🤦🏼♀️