kaanmoomm İskenderun , Antakya , Arsuz devlet hastanesi arıyorum şehir hastanesi ,üniversite hastanesi de olur yabancıyım bilgim yok
bmkl kaanmoomm Ben gelişim hastanesine gidiyorum ama siz özel istemiyorsanız İskenderun devlet hastanesinde Burcu Erdoğan’ın iyi olduğunu duymuştum
lared 2.doğumumu palmiye hast yaptm Süleyman aslan da çok memnun kaldım sanki hiç ameliyat olmamışım gibi iz yok ve çok ilgiliydi.şu an 3. Ye hamileyim maalesef uzaklıktan dolayı gidemiyorum
kaanmoomm bmkl İskenderun’da kadın doğumu dağın tepesine yapmışlar 🤣 oraya gittim de dedim doğum vs olsa nasıl tepeye çıkacam ben 🤣🤣 aslında cihazları falan yeni güzel sakin yoğun değil