June6 gfc02 benim ekimde nasipse o zamana kadar 50 bin olur heralde ama merak ettim acaba şimdi kaç diye çok teşekkür ederim🙏🏻
June6 gfc02 ay inşallah genelde yılda iki kere falan zamlıyolar ya benimde daha çok diye aynı kalmaz diye düşünmüştüm ama iyi olur zamlamazlarsa🙏🏻🌸