Merhaba Tsh 3.50 lerde çıktı 2.5 altı isteniyormuş gebelikte doktor direkt dahiliyeye yönlendirdi başka bir şey demedi
Yavaş çalıştığı için vücut bu hormonu çok üretiyormuş hormonlar düzelsin diye
Dahiliye için randevu bulamadım bayram üstü diye
Ama ciddi bir yükselme de yok hafif bir artış sadece ciddiye almadım çok sizce acil mi durum yaşayan var mı