Kızlar selamlar 🥰
İlk kızım 27 aylık ve şuan 20+4 hamileyim kuzum olacak yine nasipse 🩷
Bazen kızıma ilgi gösteremediğimi ilgimin azaldığını hissediyorum, bazen karnımdaki bebekle hiç ilgilenmediğimi düşünüyorum. Yani hamilelikle ilgili de olabilir tabii de bu hissi yaşayan var mı merak ediyorum.. mesela kızıma meyve tabagi hazırlıyorum ama o an kendim meyve yemezsem karnımdaki çocuğa haksızlık gibi oluyor anne olmak çok zormuş özellikle iki çocuk annesi 🤣🙊🥰