İyi günler sevgili anneler, pazartesi günü özel bir hastanede doktor kontrolümde doktorum plesentanın aşağıda rahme yakın olduğunu ( 20. Hafta) genelde bebek büyüdükçe yukarıya çıktığını ama çıkmazsa doğumu kendisinin yaptıramayacağını tam teşekküllü bir hastanede (şehir hastanesi gibi ) doğum yapabileceğimi söyledi, o an fazla bir şey soramadım ama eve gelip internetten araştırınca çok korkunç şeyler okudum , açıkçası çok korkuyorum, lütfen benimde tecrübelerinizi paylaşır mısınız ? 4 yaşında bir oğlum var doğumda bana bir şey olursa oğlum ne yapar diye düşünmekten kafayı yiyeceğim , çokta evhamlı bir insanımdır rahat olamıyorum 😏