esraemreyay Pazartesi günü özel hastaneye gittiğimde 8 haftalık olduğunu söyledi bugün devlete gittim 11-12 haftalık olduğunu söyledi. Neden böyle hafta uyumsuzluğu var korkuyorum nasıl netleştirebilirim haftamı herkes farklı söylüyor
sarilale123 esraemreyay arada bayağı bir fark var, ikisi de adet tarihinize göre belirlemedi mi haftayı
Havin49_ esraemreyay ilkini 36 haftalık oğlumun kıyafetlerini ütülerken ikizlerimde 20 hafta üstüydü paylaştığımda
izeynep İlk regl gün tarihi itibariyle sayılıyor. Ama gebelik sürecinde gelişimine bağlı olarak olarak haftalar birbirini tutmuyor. Bence siz şu an sadece regl başlangıç itibariyle sayıp bekleyin düzenli devam ettiğiniz doktorun dediğine göre ilerlersiniz