Blush26 22 haftalık hamileyim fakat bebeğin hareketlerini tam olarak hissedemiyorum benle aynı durumu paylaşan var mı birde geceleri karnım çok geriliyor
Duyguxx Blush26 bende 18+6 günlüğüm kızlar ufak ufak bişeyler hissediyorum ama günde 2 kere falan. Başta bebeğin hareketi sandım ama şu an emin değilim
Sevdaninmucizesi Blush26 ahh ahh bende yarın 22 gireceğim hissedemiyorum ben mi acemiyim anlamıyorum dşrkrj ama tatlı yiyip yatıyom bazen yine yok sanki detaylı da bebek sağlıklı Bi sorunu yok çok şükür ama artık hissetmek istiyorum bende
Pinpin Blush26 bende öyleydim canım 25 ten sonra daha net hissedersin merak etme biraz daha zamanı var bence :)
Didoss 16+1 bizde erkek o yüzden erken harekete eder diyorlardı ama tık yok ben baya acele ediyorum demek ki 🤷🏻♀️