izeynep Selamlar herkese 32+4 deyim ve bebeğin başı 35+2 de doktor rahim kalınlığın 3 cm e düşmüş evde yatış yap maksimum 1 saat ayakta kal baskı çok olduğu için erken doğum riski var dinlenmeye çalış dedi böyle bir durum yaşayan oldu mu? Korkmalı mıyım?