zlemnaz tamamen kesmiyo zaten sanırım, akıntının olmadı aslında normal bişey, Dr un tedavi ettiği şey çok fazla olması ve hatta kokusundan dolayı,yoksa akıntı hep devam 🙄 ağrın yoksa koku da geçtiyse bence normale dönmüştür.
Hiç sevmediğimiz bi’şey ama normalmiş sağlık açısından, hatta dini olarak da temiz yani necis değil sadece biz çok rahatsız oluyoruz🤷♀️