Arkadaşlar merhaba bugun detayli ultrasona gittik ne olduğunu anlatacağım herseyine baktılar cok iyi dendi sadece iki ayaklarda yamukluk varmis fotosu o sekilde verildi fakat doktorun dediği gibi işte down sendrom olabilir dendi ilk ikili taramaya gittiğimde kendi doktorum hersey iyi derken detaylı ultrasonda sehir hastaneye gitmiştik bu sekilde cikti sonra sivi alınması lazim o sekilde eğer öyle birsey olursa gebelik sonlanabilir dendi ama ben Allah büyüktür diyorum sivi falanda aldırmayı düşünmüyorum 3 hafta sonra tekrar gel bakacağız dedi bu durumu yaşayan varmi sonuc nasil oldu merak ediyorum