melek_anns Dün uzun şeffaf yumurta akı gibi akıntım vardı yumurtlama akintisiymis ama bu sabah ta regl oldum 4 gün erken oldu ve normalde regl olunca göğüs ağrım kesilirdi şuan sanki daha çok var dokununca aciyor yaşayıp ta hamile olduğunu öğrenen varmı
zulemaa melek_anns bu tarz şeyler olağan tabikide hamile kalıp Regl olan insanlar var ama bence normal bisi reglin normalde olduğundan farklı mı renk ve miktar olarak ?
gamzeakarsu17 melek_anns adet tarihinden bebek gününü hesapladıkları için hala eski kafalı insanlar anlamıyolar üstüne gördüm adet oldum doktor o hafta hamilesin diyor falan diye karışıklıklar kocakarı hurafeleri oluyor.regl olduysan regldir rengi miktarı önemli.kırmızı renkse parça geliyorsa ped dolduruyorsa reglsin zaten yerleşme kanaması kahverengi ve su gibi kıvamsız oluyo
melek_anns zulemaa çok az değil tabi ama normalden az bide dün o şekilde akıntım oldu ve başlamadan önce çok ağrım olurdu ağrım olmadı