Kızlar ben şuan 13+5im doktorum ikili için geç kalmışsın dedi
CRL 82mm
NT 0.8mm
Denildi
CRL 38,0-83,6mm son oluyor arası olması gerekiyor
Benim de ultrason da haftam 14+1 diye gözüküyor gecikmişim biraz ama doktorum sınırdayız dedi bugün olması gerekiyor dedi yaptı ikili testi
Sizce sonuç sıkıntılı mı ben yapay zekaya sordum da sonucu iyi dedi kan sonuçlarım 10 gün sonra çıkıcak daha çıkmadı