Perim2 Kızlar önceki postumda yine gebelik testi atmıştım bildiğiniz pozitifti 2 ay önce fakat regl oldum akabinde Belkide kimyasldı bilmiyrm tabi reglim bugün itibariyle 4 gün gecikti
allyslife Perim2 canım çok net var, baya koyu beta yüksek belli ki hiç geciktirme acile git bir an önce kan ver beta takibine başla😍 sağlıkla gelsin bebeğin😍
Perim2 Masal2021 İnşaşalh canm 🤲🏻sizce Nezamn gitmeliyim hayal kırıklığı yaşamak istemiyrm ihmalkarlıkta olsun istemiyorum 4 gün gecikme var Nezamn gitmeliyim acaba
Masal2021 Perim2 hemen bugün acilden kan verebilirsin 2 gün arayla değer güzel yükselirse sonrasında muayene olursun ama bariz Pembe 5 gebelik yaşadım iki düşükle sonuçlandı 3 çocuğum var asla böyle pespembe çizgi görmedim hep silikle öğrendim ,🥰
blnmyld Perim2 Hayırlı olsun canım Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin, baya koyu çıkmış kan ver beta yüksektir muhtemelen yoksa bu kadar koyu çıkmaz çizgi 🌸
_cerenb Benim çok silikti ve reglime 2 gün vardı kan verdim beta 45 çıktı öyle öğrendim bence hemen gidip kan ver