elfek Merhaba Anadolu yakası çekmeköyde oturuyorum buraya yakın önereceğiniz hastane ve doktor var mıdır
rabiaduru1 elfek feyza beyatlı 36. Haftamda tanıstm. Onu 3. Görüşümde dogurdum:) çok pozitif bir insandı doktorcm benddn snra hamile kalmş dpgurmus falan ayrılms hastaneden. Bahar besen de vardı orda. Ondan da cıkan hastalar memnun ayrılıyorlardı.