gizarden kubraaaatt 39+4 üm. Çörek otunu 36 dan beri kullanıyorum tık yok. Dün doktorum hint yağı iç her akşam dedi ona da daha başlamadım pazar başlıycam. Hint yağı için çok etkili diyorlar oyüzden doktorum 40 tan sonra başlatıyor
kubraaaatt gizarden evet içildiği gibi ishal kusma yapıyormuş diyorlar. Denedikten sonra yazar mısınız? Bu arada doktor nasıl kullanmanız gerektiğini söyledi mi
gizarden kubraaaatt gece bir yemek kaşığı iç dedi doktorum. Ay gerçekten mi zaten son günlerde gece kalkıyorum ishal oluyorm hep ateş basması oluyor üstümü örtmüyorum üşüyorum ishalim hep şimdi daha çok olurum ozaman. Kusma da yaparsa yandık valla. Korudan pazar başlamak istedim :) bu haftasonunu da atlatayım dedim 😅😅
emineuc Ben de 39+5im ama bebeğim kanalda bile değil su sancı hiçbir şey yok üstelik karım çevresi biraz fazla çıktı pazartesi halen gelmezse sezaryene bakarız dedi o yüzden kendisi gelse çok iyi olur 🥲