esraEb Kızlar 30 martta regl oldum 17 nisanda ara kanama oldum şimdi de 7 gün geçti hala regl olmadım. 2 gün önce 2 gün süren akıntıda kırmızılar adetin sonu adetin başı olan gibi lekelenme oldu. Yerleşme kanaması olamaz değil mi 😤