bebikonunannnesi Selam anneler daha çok küçük bir bebişim var ama keseyin şeklinden değişik yöntemlerle cinsiyet tahmini yapılıyormuş aranızdan anlayan var mı sevgiler bol öpücükler 🌸https://hizliresim.com/ow8n2kq
cuteregina bebikonunannnesi kese doktorun ulturason ile hangi açıdan baktığına göre değişiyor bizim kese her gittiğimizde başka şekillerde çıkıyor
pincat bebikonunannnesi benim bebeğimin kesesi de aynı böyle yuvarlaktı tam bu haftalarda, doktor kız dedi bize ama bakalım
loyabloomm Benimde 7. Haftada yuvarlakken 8. Haftada fasulye oldu. Kese şekli ultasonu çevirdikçe değişiyor açıya bağlı 🙂 sizin tam yuvarlakta değil fasulyede değil biraz daha zaman geçince tekrar atarsınız 6-7 haftalık gibi