emin1333 3boysmom bende onu düşünüyorum bebeklerim kuvezde kalırsa lazım olur diye siz kuvezdeyken kullandınız mı yada bebekleriniz kuveze girdi mi bu konuda kafam çok karışık gerekli olur mu olmaz mı diye
3boysmom emin1333 kalmadı cok şükür direk eve geldik biz. inşallah sizinkilerde girmezler🙏 küvözde kalırlarsa elektrikli daha cok işinizi görebilir ilk zamanlar daha fazla süt geliyordu benim onunlayken sonra eller serbeste geçtim ben
fdegirmencii Mochi eller serbest olanı aldım şuan indirimde E bebekte 3200 den 2600 e düşüyor haberiniz olsun
elifinsureci badhomian çok teşekkür ederim o kadar çok marka varki kafam karışık bende sepetime ekleyeyim
Aslyllmmaazz parla94 ben işe basladigim icin biberonla vermeye başlamıştım 4. Ayda memeden kesildi oğlum. Kaşık biberonla vermek gerekiyor
ozlm4835 elifinsureci ilk gebeliğimde mamajoo almıştım ama mochi eller serbestin yorumları o kadar iyi ki 2. Gebeliğim şimdi mochi aldım henüz kullanmadım
esrafi5 elifinsureci ben bebeğim küvezde o yüzden hemen almak zorunda kaldım mochi eller serbast olandan aldım iyiki almışım yine olsa yine alırmışım hatta şuanda onla sağım yapıyorum çok memnunum
ogulanasii2_ elifinsureci İlk oğlumda kiwinin elektriklisini kullanmıştım ikinci oğlumda giyilebilir kullandım
kahvekedi elifinsureci ben geçen sene elektrikli lansinoh ikili olandan almıştım. Almamış olsaydım eller serbest alırdım ama henüz kullanmadım bilemiyorum hangisi daha iyi