onal7 Genel anestezi kendi tercihimdi çünkü kızımda spinal olmuştum🌸 ikisininde farklı zorlukları var 💕 sorularınız varsa alabilirim😇
zuzubayram onal7 merhaba öncelikle hayırlı olsun gözünüz aydın 🌸🤲🏻 Genel anestezi de bebek ilaç dan etkileniyor mu ? Bir de uyandığınız ağrınız çok varmıydı bende panik atak var gelmek istiyorum . Oğlumda belden uyuştum sadece kolaydı ama bunda çok korkuyorum
sevgi_45 onal7 sağlıkla büyüsün inşallah 🥰 ben bişey sormak istiyorum doğuma ne kadar kala karar verdiniz doğum şeklinize ben 36 haftalık oldum doktorumla konuşmadık geç kaldım mı acaba