20 folikülden 17 adet yumurta toplandı dün 1 saat sürmüş. İlk defa anastezi aldım çok korkuyordum ama ne olduğunu anlamadım bile. Taze transfer yapılmayacak adet sonrası değerlendirilecek?
Sebebsiz inferlite olup tüp bebekle hamile kalanlar tecrübelerinizi merak ediyorum?