Yaklaşık 6 yıldır panik atak ve anksiyetem var ilaç kullanıyordum 5 ay önce hamile olduğumu öğrendim ve doktor kontrolünde bıraktım. Bu aralar ataklarım sıklaşmaya başladı ama çok kısa sürüyordu. Biraz önce bir anda nefes alamıyor gibi hissettim ve çarpıntım başladı nabzım 166 oldu oksijenim 99 gayet iyiydi. Derin nefes alarak nabzım normale döndü. Ama çok korkuyorum ya panik atak değilse. Geçen sene bu yüzden tüm kardiyoloji tetkiklerimi yaptırmıştım ve çok şükür temiz çıkmıştı. Benimle aynı şeyleri yaşayan var mı?