Kizlar Çarşamba günü kahverengi bir lekenlenmem oldu çok az .özele doktora gittim. Birşey olmadığını herşeyin normal olduğunu söyledi. Kalp atışını da duyduk. Bugün de devlette randevum vardı oraya da gıdım dedim. Lekelenme vs. Sonrasında Hiç olmadı. Doktor ultrason ile baktı kese etrafında kanama var dedi. Alttan muayene edecem dedi. Nedenini sordum bebeğin kalp atışını net alamadigindan dedi .alttan muayene etti kalp atışını duyduk .kese etrafında kanama olduğunu söyledi .ama garip olan bende kllekelenme kanama olmuyor . progestan yazdi. Kullanmalıyım mi bilmiyorum .ozeldeki doktor kırmızı aktif kan gormeyene kadar sıkıntı yok dedi . Kırmızı renk kanama görürsen gel progestan başlayalım demişti .çok ikilemde kaldım. Başına böyle birşey gelen var mı