Sorum daha önce doğum yapmış tecrübeli annelere.
Su gelişi dışında nasıl anladınız doğumun başladığını. Yani şunu sormak istiyorum acaba doğum mu diye evime yakın hastaneye gitmiş olsam, doğum yapacağım hastane orası değil ve Doğum başladıysa devlet hastaneleri dışarı çıkarmıyor maalesef. Merak ediyorum tamam sancı ile herkes anlayabilir. Ama o esnada bebek iyi ki değil mi o kaygıyı nasıl kontrol edersiniz mesela? Ben sancı sıklığını takip ettim diyelim ama aksi bir durum var mı yok mu nasıl tesbit edeceğim? Ya da mesela benim 2 cm açıklığım olmuş olduğu gün ben şiddetli kusma yaşadım ve korktuğum için acile gittim tamamen. Şimdi Allah korusun bulantılarım oluyor kussam falan nereden anlayacağım açılma mi oluyor anormal bir durum mu var. Çok korkutuyor beni bu durum geceleri evde tekim çünkü.